Właścicielem sklepu internetowego www.glowupbutik.pl jest SMG Mariola Pancerz, ul. Św. Jana Pawła II 27B/1, 43-170 Łaziska górne, NIP: 6443445980, adres e-mail: sklep@glowup-butik.pl, telefon: 884-882-310
§2. KONTO I WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym: a) założenie konta z loginem i hasłem b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
Wypełnienie formularza zamówienia i procedowanie zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujące podatki.
W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień.
§3. WARUNKI PŁATNOŚCI I ICH TERMIN
Płatność możliwa jest w następujących wariantach:
Płatność przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy
Płatność w systemie szybkich płatności
Płatność w sytemie PayPal
Płatność za pobraniem
W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy, klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnie zawarcia umowy sprzedaży. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane, a umowa rozwiązana.
§4. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 1-5 dni licząc dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty.
§5. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i podane są w zakładce „Dostawa i płatności” oraz w trakcie składania Zamówienia.
Nie istnieje możliwość odbioru osobistego.
Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-3 dni robocze od daty nadania przez nas paczki (zgodnie z umową z firmą przewozową).
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
§ 6. REKLAMACJE I ZWROTY:
Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza dostępnego w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Formularz należy przesłać na adres sklep@glowupbutik.pl lub dołączyć do wysyłanego towaru.
Zwracany towar wraz z dowodem zakupu należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym na adres sklepu: Glow up butik SMG Mariola Pancerz ul. Św. Jana Pawła II 27B/1, 43-170 Łaziska górne
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej dostarczenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Przesłanie formularza zawierającego błędy lub innego formularza może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt
§ 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jedynym kosztem jest transport towaru z powrotem do sprzedawcy
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu wraz z oświadczeniem Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta podany w formularzu zwrotu lub przy płatnościach Paypal na konto Paypal, z którego zamówienie zostalo opłacone. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
§8. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
§9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Nasz sklep realizuje zobowiązania wynikające z RODO / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w szczególności w zakresie przechowywania danych osobowych oraz ich wykorzystywania.